diumenge, 23 d’abril del 2017

Feliç Sant Jordi!


Que tingueu tots un bon Sant Jordi! I si esteu per Barcelona i voleu passar a saludar i a què us signi el Doble mortal (un gran llibre per regalar als adolescents aficionats al gènere negre... i que de pas us podeu llegir vosaltres) o el que sigui (L'Herba negra encara està viva! Apocalipsi vegetal pel nen i la nena!), recordeu que em podreu trobar aquí:

Horari
Lloc
Adreça
11:00 - 12:00h
FNAC TRIANGLE
Plaça Catalunya, 4
12:00 - 13:00h
ECI Macià
Av. Diagonal, 471
13:00 - 14:00h
FNAC ILLA
Av. Diagonal, 549
17:00 - 18:00h
Central Raval
Plaça Vicent Martorell
18:00 - 19:00h
CAMPUS
La Rambla, 135 (Font de Canaletes)

A més, també podreu trobar un conte meu al llibre solidari que ha publicat El Periódico, que destinarà els seus beneficis a la labor de l'oenagé Save the Children amb els refugiats del Mediterrani. El llibre el podeu aconseguir amb el diari i hi sortim 41 escriptors treballant per una bona causa, val la pena.


2 comentaris:

Sergi ha dit...

M'agradaria passar a saludar, però em sembla que el meu time-table d'avui m'impedirà acostar-me a Barcelona. Que facin fortuna els dos llibres, i tota la resta teus, que segueixen vius també!

jomateixa ha dit...

Feliç diada!!
Que gastis molta tinta signant ;)